Nieuws

En inspiratie



Beveiliging van uw mobiele omgeving, devices en bedrijfsdata

Zorgeloos mobiel werken Smartphones en tablets vervangen meer en meer vaste telefoons, laptops en de PC. Steeds meer organisaties gaan namelijk mobiel werken. Dit betekent werken – onafhankelijk van tijd, plaats en apparaat (Anytime, Anywhere, Anyplace, Anything en Anyhow). Bedrijfsdata, -applicaties, -documenten en -informatie moeten overal eenvoudig en altijd toegankelijk en beschikbaar zijn. Dit betekent dat alle zakelijke gegevens ook worden meegenomen ‘in de binnenzak’...

Verder lezen


Indoor dekking GSM: meten is weten

In moderne kantoorpanden kan de mobiele dekking nog wel eens tegenvallen. Tijdens het bouwproces is er dan onvoldoende aandacht besteed aan dit cruciale punt. Dit speelt des te meer op locaties waar het gros van de medewerkers alleen nog via hun mobiel bereikbaar is, de ‘mobiel tenzij’ concepten. Hierbij is dan overigens niet alleen de dekking maar ook de capaciteit van groot belang. Dit kan...

Verder lezen


De zes voordelen van Voice over LTE

Momenteel worden de hoogste snelheden voor mobiel dataverkeer gerealiseerd via het 4G netwerk. Maar telefoongesprekken gaan nog niet via dit supersnelle netwerk. Daar is een oplossing voor in de maak: Voice over LTE (VoLTE). Dit is een techniek waarmee een 4G netwerk geschikt wordt gemaakt voor spraakverkeer, door de standaard mobiele nummers te vertalen naar een IP-nummer. Vanuit VoLTE communiceert de smartphone namelijk volledig over...

Verder lezen


Met Workforce management het contactcenter optimaliseren

De juiste mensen, op het juiste moment, op de juiste plek aan het werk in het contactcenter. Het klinkt elke teamleider in een contactcenter, frontoffice of KCC waarschijnlijk als muziek in de oren. Workforce Management (WFM) is software voor contactcenteromgevingen die hieraan bij kan dragen. Met deze software kan men op basis van gegevens uit het verleden, voorspellingen doen van het aantal inkomende klantcontacten op...

Verder lezen


Het Nieuwe Werken? Maak het concreet!

Via een poll hebben we u de volgende stelling gegeven: “Ik ben vrij in de keuze waar ik mijn werk doe.” Lees in dit blog wat de resultaten zijn en hoe leidinggevenden en teams stappen kunnen zetten om Het Nieuwe Werken concreet te maken. Ja, alle applicaties en documenten die ik nodig heb, zijn ook op afstand beschikbaar en ik ben mobiel net zo goed...

Verder lezen


Impressie Seminar ‘iPhones en iPads in een zakelijke omgeving’

Op donderdag 11 december 2014 was het zover, het seminar bij WCS TeleAdvies over het zakelijk gebruik van iPhones en iPads. Het was een geweldige dag! De spreker, Boudewijn Vermeulen, heeft tijdens dit seminar allerlei praktische handvatten gegeven om binnen de organisatie handiger en veiliger om te gaan met iDevices. “In een ontspannen, toegankelijke sfeer discussiëren met andere professionals die met BYOD en Apple bezig...

Verder lezen


Indoor dekking GSM netwerk

Buiten wel bereik maar binnen niet, hoe komt dat toch? In de moderne architectuur wordt veel gewerkt met glas, vaak voorzien van een speciale coating. Dit geeft een hoge isolatiewaarde en dat kan een belemmering zijn om in dat pand via het GSM-netwerk van de provider mobiel bereikbaar te zijn. Daar komt bij dat het zendvermogen van smartphones een stuk minder is geworden ten opzichte...

Verder lezen


Een nieuw werkproces communiceren en borgen in zes stappen

Het succes van een investering in communicatiemiddelen hangt af van de bereidheid van medewerkers om op de beoogde wijze te gaan werken. Lees in ons stappenplan hoe een nieuw werkproces goed gecommuniceerd en geborgd kan worden in een organisatie en hoe ons webportal u daarbij kan ondersteunen.


De kracht van een klacht

Elke organisatie krijgt wel eens klachten binnen van een klant. Hier goed mee omgaan draagt bij aan een succesvolle organisatie. Van je fouten kan je immers leren! In dit whitepaper leggen we uit waar de schoen kan wringen bij klachtafhandeling en hoe de medewerker frontoffice met behulp van een gestructureerd gesprek van een klagende klant weer een tevreden klant maakt en kan bijdragen aan procesverbetering...

Verder lezen

Page 1 of 212