Blindelings kunnen vertrouwen op het communicatienetwerk. Als er één sector is waar dit van levensbelang kan zijn, is het in de zorg. Patiënten zijn aan uw zorg toevertrouwd. De telefonieomgeving is een belangrijke spil binnen dit zorgproces. Goede telefonische bereikbaarheid is van vitaal belang in de zorg. Moderne zorginstellingen willen graag op meerdere, flexibele manieren bereikbaar zijn voor zorgpartners, cliënten en natuurlijk de collega’s onderling. Daarnaast dragen goede bereikbaarheid, domotica en zorgalarmering bij aan veiligheid, comfort en zelfstandigheid van cliënten en ondersteunt het medewerkers in hun taken.
Om telefonie, zorgalamering en domotica op een betrouwbare en toekomstbestendige manier met elkaar te integreren en de juiste infrastructuur te kiezen is kennis nodig. WCS TeleAdvies heeft deze kennis ruimschoots in huis. Wij kennen de leveranciers, het zorgproces en de techniek en hebben ruime ervaring met onafhankelijke advisering en projectmanagement inzake telefonie en zorgalarmering. Bijvoorbeeld zorginstelling SVRZ, deze hebben wij begeleid bij een grootschalige telefonietraject. Inzet was om vanuit een versnipperde situatie te komen tot een eenduidig communicatieconcept voor de hele organisatie.
EmailOm spam op deze website tegen te gaan hebben wij een limiet ingesteld aan berichten dat u via ons kunt versturen. Dit limiet heeft u nu bereikt.
Onze excuses voor het ongemak.